Beton törés, beton darálás helyszínen

 

Beton törés, beton darálás helyszínen

Sitt, építési törmelék, beton, tégla darálása

Cégünk új tevékenységgel bővítette szolgáltatásait a helyszínen történő sitt, bontási hulladék darálásával.

Ennek jelentősége abban van, hogy a bontás helyszínén ledaráljuk a téglát, betont, ami későbbiek során felhasználható több célra is.

 Pl:

  • ·         Házalapok feltöltése
  • ·         Térburkolatok teherhordó rétegénekkialakítása
  • ·         Építési területeken közlekedő utaknak,
  •       Felvonulási területek sármentesítésére
  • ·         Teraszok feltöltésére
  •       Szivárgók kialakításásra

 

A tégla, beton, cserép, régi térkő (viacolor), építési sitt, zsalukőfalak ... helyszínen történő őrlésével nagyon sok pénzt takaríthatunk meg, nem beszélve a környezet védelemről.

Az általunk bérbe adott gép 3,5 t önjáró, rádió távvezérelt. A géppel óránként 5-15 t építési törmeléket lehet 0-80 mm-ig leőrölni. A gép teljesítménye függ a darálandó anyag fajtájától és méretétől.  A bérelt géphez minden esetben adunk kezelőt. A gépet bobcattel, mini forgókotróval lehet rakodni.

 A betondaráló, betonőrlőgépet régóta használják az építőiparban, de ilyen gépeket csak a nagy építkezéseken valamint bányákban lehetett eddig látni.

A mi gépünk éppenhogy nagyobb, mint egy Bobcat, ezért a legkisebb építkezésen, bontási területen is jól használható.

 

És mikor érdemes ezt a szolgáltatást választani?

Manapság egyre kevesebb üres építési terület van, ezért általában egy építkezés valamilyen bontással kezdődik. Eddig a bontási törmeléket konténerrel, teherautóval sitt telepre szállították feltöltésre, vagy újra hasznosításra, darálásra. Az itt keletkezett darált beton, darálttégla utána visszakerült oda, ahonnan elindult.

Tehát, ha az építkezés során fognak felhasználni darált betont vagy darált téglát, akkor Önnek valószínűleg megéri a gépünket igénybe venni.

Az tőlünk bérelhető betondaráló géppel a fentiek miatt, mennyiségtől függően sok pénz megtakarítható, nem beszélve a környezetvédelmi szempontokról.

 

·         Budapesten 1 m3 tiszta sitt elszállítása nettó 5.000.-Ft/m3 körül van.

·         1 m3 darált beton leszállítva nettó 5.000.-6.000.-/m3 Ft-tól van.

 

·         Az önjáró betondaráló gép díja kezelővel, nettó 15.000.- Ft/h min 3 óra bérleti idő

·         A gép ki és visszaszállítása Budapesten és környékén nettó 25.000.-Ft.-tól

·         Kiszolgáló Bobcat díja 7.000.-Ft/h. Min. 3óra + ki-beállás nettó 35.000.-Ft

 

Ezek alapján, amennyiben van 20 m3 sitt, ami a helyszínen ledarálva felhasználható lenne, abban az esetben már megéri a betondaráló gépet igénybe venni.

3 órára a betonőrlőgép kezelővel, kiszolgáló bobcattel, ami a rakodást végzi a díj nettó 105.000.-Ft.

Tehát 20 m3 sitt elszállításának az árán le van darálva a beton, tégla és egyéb szervetlen bontási anyag és nem kell hozni darált betont, vagy darált téglát.

 

A fentiek alapján állítható, hogy a helyben maradó töltési anyag árán akár 70-80.000.- Ft is megtakarítható.

 

És még egyszer, hogy mi darálható le:

  • ·         Tégla, cserép, csempe, szikla, sóskúti kő
  • ·         megfelelő méretre tört beton
  • ·         bontott útszegély, viacolor, járólap, gyeprács
  • ·         régi beton udvarok betonja, aszfalt, kerítés alap
  •        kaviccsal, téglával, kisebb sziklával, betonokkal kevert talaj
  •        Aszfalt, szegélykövek, gyeprácskő

Amit nem lehet ledarálni és elkell szállítani lerakóba:

  • ·         szennyezett beton( olaj, vegyszer)
  • ·         papír, nejlon
  • ·         fa, műanyag

https://www.youtube.com/watch?v=TMHi8sL5Qu0

  https://www.youtube.com/watch?v=4vA2GaSM4AY&t=23s

https://www.youtube.com/watch?v=t6WAwOX8ySw

 https://www.youtube.com/watch?v=aD3JH5vS92U

https://www.youtube.com/watch?v=qUXwhlWk9Lo

https://www.youtube.com/watch?v=MS813G0xjjc&t=4s

https://www.youtube.com/watch?v=d6X1nbXlvys

 


 

 

 

 

 


Formátumok


A dokumentum megtekinthető az alábbi formátumokban is:
- Microsoft Word Document formátum: http://profigarden.hu/d1047-Beton-trs-beton-darls-helysz-shy-nen.doc

Partnerek